Millennials en winkelen in de detailhandel

0

Retailwinkelen is een van de belangrijkste industrieën in de Verenigde Staten. In feite is het de grootste werkgever van de particuliere sector van het land. Het combineert verkoop, klantenservice en logistiek. Het succes van de industrie hangt af van het monitoren van het aankoopgedrag van de consument, zodat merken kunnen blijven drijven.

Onderzoek suggereert dat consumenten om verschillende redenen winkelen, waaronder ervaringsgericht, sociaal en emotioneel. Bovendien zijn er veel kanalen voor distributie in de detailhandel, van offline winkels tot online portals beste kandelaar 2023, van bakstenen en mortelwinkels tot magazijnwinkels.

Hoewel het waar is dat de meerderheid van de consumenten de voorkeur geeft aan de winkelervaring in de winkel, kiezen sommigen er nog steeds voor om online te gaan. Deze staan bekend als e-tailers. Online retailers zoals Amazon passen zich aan het veranderende retaillandschap aan door een virtuele ervaring te bieden.

Een van de voordelen van online winkelen is het gemak. Veel consumenten hebben toegang tot internet op het werk of thuis. Ze kunnen producten kopen op hun gemak en ze aan hun deur laten bezorgen. Een ander voordeel is dat het risico op beschadigde goederen minimaal is.

Bij online winkelen gebruiken millennials eerder om gebruikersrecensies te gebruiken als onderdeel van hun besluitvormingsproces. Millennials kopen bijvoorbeeld eerder items van Amazon als ze een positieve gebruikersbeoordeling hebben.

Millennials bezoeken ook vaker bakstenen en mortelwinkels. Volgens de National Retail Federation kiezen negen op tien millennials nu ervoor om hun winkel te winkelen in een winkel.

Hoewel winkels in de loop der jaren zijn veranderd, is het ouderwetse warenhuis nog steeds de meest populaire plek om te winkelen. Millennials daarentegen genieten face-to-face interacties en de ervaring van weglopen met iets.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.